راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی
راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی

کتابخانهء ارمغان‏ اصول و فنون راهنمائی و مشاوره در آموزش‏وپرورش

راهنمائی و مشاوره در آموزش‏وپرورش از جملهء مباحث بسیار مهم عصر کنونی‏ بشمار میرود.پیشرفت تمدن و توسعهء علم و دانش و گسترش دامنهء تفکرات بشری مسأله‏ راهنمائی و مشاوره را بصورت علمی مستقل و پراهمیت درآورده و اکنون اهمیت این علم‏ نه تنها از سایر علوم کمتر نیست بلکه بسبب تأثیر نیکوئی که در بهبود روابط انسانی‏ و جامعهء بشری از نقطه نظر تعلیم و تربیت دارد به مقیاس وسیعی مورد توجه دانشمندان‏ جهان قرار گرفته است.

در سالهای اخیر یکی دو تن از دانشمندان و محققان ایرانی پیرامون این علم‏ تحقیقات فراوان کرده و تألیفات گرانبهائی پرداخته‏اند و چاپ دوم کتاب«اصول و فنون‏ راهنمائی و مشاوره در آموزش‏وپرورش»از جملهء بهترین این تألیفات است که بقلم محقق‏ ارجمند آقای یوسف اردبیلی مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور و استاد دانشسرایعالی با اضافات و تعلیقاتی دلپسند و محققانه تحریر یافته و اخیرا بحلیهء طبع‏ آراسته گردیده و در دسترس دانشجویان و دانش‏پژوهان قرار گرفته است.

نثر این کتاب روان و شیواست و موضوعات و مطالب آن بنحو مستوفی مورد تحقیق و تدقیق قرار گرفته است بنحویکه خواننده از مطالعه این کتاب فوائد فراوان‏ بر تواند گرفت.

در پایان این کتاب مآخذ و منابع فارسی و خارجی که مورد استفاده واقع شده‏ ذکر گردیده و بدین ترتیب بر جامعیت کتاب بسی افزوده شده است.

ما انتشار کتاب«اصول و فنون راهنمائی و مشاوره»را که چون دیگر تألیفات‏ سودمند مؤلف محترم مورد استقبال دوستداران دانش قرار گرفته بدوست فاضل و دانشمند آقای یوسف اردبیلی تبریک گفته کامیابیهای بیشتری در زمینهء عرضهء اینگونه تألیفات‏ مفید و علمی برای معظم له آرزو می‏نمائیم.

پایان مقاله



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, توسط گروه مشاوره